9.12.2007

aşkla savasıyorum, yorgunum

aşkla savasıyorum. karanlık koridorlarda koşuyorum. nereye açıldığını bilmediğim kapılardan geçiyorum. aşktan kaçıp sevgiyi kovalıyorum. hep aşk mı ağlatır sanırsın. hayır. ellerim yüzümde. yalnız ve aç ruhum. rüyalarım karıştı. konuşmuyorum. içime her döndüğümde kaldığım yerden devam ediyorum. mızrağımı biliyorum. atıma atlıyorum bazen. aşk karşıma acımasız eski zaman şovalyeleri gibi çıkıor. savaşıyorum bildiğimce. becerebildiğimce. yara alıyorum bazen, zafer sarhoşluğuyla hissetmiyorum. savaşıyorum. sevgiyi kovalıyorum sonra. ben ardından koştukça o uzaklaşıyor gibi. küçük beyaz bir tüğ misali. uçuveriyor her nefesle. ben ardında. aşkla savaşşıyorum. ellerim tutkuyla kavrıyor kılıcımı bu defa. ihtiraslı daireler çiziyorum havaya. seni seviyorum... saldırıyorum aşka, düşman o. uykularımın, lokmalarımın, sohbetlerimin düşmanı. kaçışan beyaz tüyü düşünüyorum. ama kaçıyor işte. niye peşinden koşayım. sana uzatıyorum ellerimi aşk, hadi tut beni. sarıl belime.. diyecek oluyorum. gözlerim telefona sabitlenip, zihnimi olanca hızıyla senden uzaklaştırıyorum. elimi belime götürüyorum, küçük siyah sapında gezdiriyorum parmaklarımı. soğuk ve düzgün yüzeyi, kalbimin ateşli pıtrak tarlası misaline uymuyor. özledim seni.......... siyah gözlerin büyüyor, ben gözbebeklerinin içine düşüyorum, ayağım kayıp. işaret parmağım küçük yarım halkanın içinde dolanıyor. emniyeti açık tetik beni çıkarıyor düştüğüm yerden. aşkla savasıyorum...pat!

Hiç yorum yok: