27.04.2010

boş salonda gün ışığı karşı camdan yansıyıp parkeye vururken

taşınıyorum. hummalı bi çalışma sonucu evi toparladık. 3 gündür toplanoyoruz. toplan toplan.. her yer koli, içine girsem beni bile yutacak boyutta çöp poşetleri. ne varsa teptim. hiç uğraşamadım katlamakla. 3 posta yaptık yeni eve. bahçeliden ümitköye. doldurduk tıka basa arabayı taşı taşı.. hala bitmiyor. nakliyeciler son anda yan çizdi. bugün kaporayı aldık yani yarın kesin çıkmamız lazım. sabah nakliye gelecek sözde.inşallah yani,gelsinler artık. taşırlarsa yeni evin ancak perdelerini takmaya vaktim olur. saat beşte otobüse binecem. adanaya gidiyorum. perşembe sabah görüş var. babamı görücem. 2. açık görüşümüz. ceza evlerinin huylarını adetlerini öğrenmeye başladım. allahım ne zaman bitecek bu çile...bitsin artık. babamı çok özledim.........

Hiç yorum yok: