23.09.2011

ankara karardı yine

bu sabah karanlıkla uyandık ankarada. bildik o ruhsuz rengini almış yine. içim sıkıldı perdyi araladığımda. bir umut belki dedim bi kaç güne açılır. kendim de pek inanmıyorum ya. daha ekime bile girmedik halbuki. fakültede okurken eylülün ikinci veya üçüncü haftası başlardı okul. ve ben güneşe çıkınca üzerimdençıkardığım lacivert bi sweat hatırlıyorum. demekki güneş bizi terketmiyormuşöyle hemencecik. artık ekim girmeden gidiyor. bugün herkesin enerjisi düşük. hemşire hanım bildiğin hasta gibi duruyor.kapalı havalarda böyle olurmuş. eh yazık sana dedim ,koca kış böylegeçer mi? personel uykum var diyor, hastaların hepsi uyukluyor. ben de bi başıma burada orturuyorum. hoca da gelmedi bugün. zaten günasırı geliyor. geldiinde de genelde 17 gibi geliyor. ama bu gün haftasonu giriyor ve taburculuk bekleyen bir hasta var,bana sürekli ne zaman taburcu olucam ben diyip duruyor. ben ne diyim be amca. hoca sonuclarını görmeden.. cepten arayım bari dedim o da kapalı. odası hiç cevap vermedi zaten bütün gün. işte ünivrste hastanesi, asisitanlar arı gibi çalışsın, hocalar ehli keyif. e bunu bile bile yatma o zaman ya da gelme acile. git işte bissürü devlet,eğitim araştırma var hepsinde de bura ne varsa o var. burada tek fark kalabalık ve işler yavaş yürüyor. aman neyse. ben bugün nöbetçiyim. cuma nöbetlerini seviyorum aslında ertesi gün eve gidiyorum diye ama pazar da nöbetiyim:( neyse en azından sevdiğim bi arkadaş da cuma pazar. artık hep pozitif bakmaya çalışıyorum ya hayata:) annemler tatilde,altınolukta. biliyor musun babmın tayini ankaraya çıktı:) artık burda yaşıcaklar inşallah. bugün de kardeşim işe başlıyor. o da ankarada:) dualarım kabul oldu galiba:) çok şükür...ben de detoksa girdim. irritable barsak oldum bu aralar. ben de 3 gün sadece elma-armut ve grisini yiyerek iç organlarımı bi temizlicem. ama çayımı içerim kimse karsamaz. aç kalınca canım kahve istedi. ne zamandı içmiyodum. çok koyu olmayan bi nescafe yaptım kendime. işte böyle. ara yoğunda bi öğlden sonra daha.ben aslında sana başka bi şey anlatacaktım ama boş boş gevezelik ettim. hadi görüşürüz sonra.

Hiç yorum yok: