12.12.2012

türk filmi

merhaba blogum,
bugün aslında nöbetçiyim. ama dahiliyeciler git dedi. :) ben de geldim. biraz yılan hikayesine dönen çalışmamla ilgilendim. bu yazıyı sonra okuduğumda acaba o çalışma bi yerlerde yayınlanmış olacak mı bakalım. ne diyodum hı işte onla oyalandım. sonra namaz kıldım, yemek hazırladım. emrah gelsin diye bekliyorum işte. biraz uykum geldi. yapacak bi şey bulamadım ben de tvde turkfilmi buldum onu izliyodum. türkan soray ayşem diye bi film. masal gibi başladı ama acıya bağlamak üzere. neden hep böyle oluyor o zaman izleyesim gelmiyor. bir kaç gündür namaz kılıyorum. havalar soğudu. kar bi kez uagdı ama sık sık yağmur yağıyor. bu türkfilmlerinden gördüğüm kadarıyla avrupa özentiliği bizde hep mi bu kadar komik durmuş acaba? saçma sapan danslar filan. komik tipler. saçma kahkahalar filan. usta kuyumcunun elinde nadide mücevher olan vahşi bir güzelmiş türkan şoray :) vay beee. metaforun daniskası. metafor ne diye dün emrahla tartışıyoduk da sonunda ikimiz de yanlış kullanıyormuşuz :) metafor bizim bidiimiz benzetmeymiş. bi de yeni moda oksimoron :) absürt gibi bi şey yani. ne saçma şeyler di mi. ironi paradoks filan. hayret yani illa herşeyi adlandırıcaz ya. anaam adama bak, türkan sorayı kandırıp iğfal eden adam meğersem eliymiş. bak pislik.. erkek milleti mi? ne dersin? kız milleti de kanmasın canım. iki güzel laf edince hemen eriyolar. aha adam valla da gitiş, istanbula dönmüş. bi de mektup bırakmış. pislik ya kız hamie kalırsa? di mimkesin kalır zaten. arkadaşlarım hamle olmak için uğraşıp duruyor bizim senaristlere birilerinin bunu anlatması gerek die düşünüyorum çünkü hala çekilen dizilerde filmlerde böyle oluyor :) türkan soray bir köy kızı filmde. o kadar güzel bir köyki. belki artık bu kadar güzel değildir? orda olmak isterdim. bugün ruj sürerken alt dudağım yırtıldı :) ruj sürerken de dudağına hasar vermek ne kadar komik di mi? hıh ayşe hamileymiiiiş , güneş çarptı sandılar, bayıldı. dr da tebrikler dedi kızın anne oluyor :) çok komik. amaan ben de sana anlatıp duruyorum. acıktım. emrah da gelmedi daha. oooh dedesi de bizi çamura attın filan diyor. alnı karalı, kötü olmuş. ulan şimdi kimin eli kimin cebinde belli değil. halbuki  sırf bu yüzden kaç kızın hayatı mahvolmustur.

Hiç yorum yok: