9.07.2008

sağım solum ışık ve yaz kokan sessizlik

okul bitti.hiç aklımda yokken bir anda korkunç bi tempoda buldum kendimi. tahmin etmek zor değil di mi? tusssssssssssssssssssssss...........

hafta sonlarından ibaret sandığım dersane pardon bilimsel toplantı merkezi zırvası her günümü sabahtan geceye kadar dolduruyor. bugün eve geldiğimde saat 11 di. ve benim yorgunluktan başım dönüyordu. gözlerimin isyanına kulak verdim. salonun ışıklarını kapatıp duvarımda asılı fenerleri yaktım. renkli 9 toptan süzülen ışığa bi de doğum günü hediyem tavandan sarkan iki kandil misali mum ışığı ekledim. perdeleri açtım.sokak lambasının sarı ışığıyla bir araya gelince çok mutlu oldular. ben de yerde sere serpe serili turuncusunu gecenin yuttuğu halımın üstüne uzandım. yanımda içmeye gücümün yetmediği ama kokusuyla kendimi minik bi tarçın tanesi kadar sakin hiseetiğim 41 baharatın şarkı söyleyerek keyifle dumanını tüttürdüğü bi fincan. ve laptopun kenarlarından dökülen kısa boylu notalar.

işte şimdi buradayım.böylece otururken bunca yorgunluğa rağmen mutlu olduğumu hissettim. ve sana yazdım.

bu kadar. :)

Hiç yorum yok: