29.07.2008

sevgili blok,

yeni bir güne uyanmak...bi fincan taze çay, mutfaktan gelen anne tıkırtıları ve penceremden içeri dolan akordeoncunun 100. tekrarı da olsa hatırla sevgili melodileriyle yeni bir güne başlamak. yumurtalı ekmek ve tulum peynirinin evimde yıllar sonra hasretli kucaklaşmasıyla yapılan bir kahvaltı. ve az önce firarımı resmileştirdim. uçuş biletlerimi aldım. gidiyorum!!!
dün gece uykuya dalamadım. ta ki,sıkışık kalbmle ağır gözkapaklarımın bilek güreşi gözkapakları lehine sonuçlanana kadar. ve rüyamda laciverte çalan bi okyanustaydım. balıklarla-kocamanlardı- beraber yüzüyordum.üstelik nefes almam gerekmiyodu. biraz çekinsem de korkmuyodum. sonra yüzeye çıkıyordum. dalgalar geliyordu öyle büyük,ben onların tepesine çıkabiliyordum. onlar denizin tuzuyla beslenip büyüdükçe ben de üzerlerinde bi köpük olup aşağı kayıyordum. ve bu oyun bi sonraki dalgayla devam ediyordu...
bugün hava serin.tezecik.masamdayım,pencereye bitişik. perdeler va cam sonuna kadar açık. karşımda beni sarıp sarmalayan soyadını bilmediğim bi ağaç. ve ben yeşilinde huzur buluyorum.
sükunet ve şükran doluyum. yaratıcıya.....

Hiç yorum yok: