28.11.2009

nişan pastası

telefon konuşması...
_emrah (sevgilim olur)annem pasta için fotoğraf istiyor
_ne fotoğrafı, ne!! pasta mı??
_hmm pasta noldu ki?
_ su kılıçla kesilen katlı şey mi? böğğ biz mi kesicez?? herkes de bize bakıcak di mi!!!!!!
_hıı emrah 7 katlı yaptırcaz.. yusufun(kardeşim olur) odasından da bi kılıç çarparız artık puhahahahhahaha..........
_ne dalga geçiosun be
_emrah!! ev nişanı bu yaa ne katı ne kılıcı öylesine bi pasta işte dikdörtgen falan......

bu sabidik diyalog geçeli bi kaç gün oluyor. annem aradı az önce hani fotoğraf dedi. aa annecim ben onu unuttum kalsın artık nasıl vericem siz de gittiniz zaten dedim ama, kızım mail die bi şey var dedi annem.
iyi hoş da annecim ben sana nasıl foto göndereyim. şimdi göndericem.. ya arka planlar yapılan seyahatleri ele veriyor ya pozisyonlar falsolu. bi kısmında masalar tehlikeli donatılmış kiminde ellerde sigara.. zaten çoğu da birbirimize yapışıp kafalarımızı cep telefonu vizörüne sığdırmaya çalıştığımızdan insan içine çıkmayı bile haketmiyor. ee nolacak şimdi. emrah da memlekette.burda olsaydı çekiverirdim tripotla şöyle düzeyli ilişki fotoları. benm fotoshop bilgim hala kırmızı göz seviyesinde:) imdaaat!!!!!

2 yorum:

ıvır zıvır dedi ki...

iyi photoshop bilen bir pastacı bulacaksınız demek ki.

photoshop karşılığı pasta işi verilir gibisinden hani :)

kolaylıklar ve iyi bayramlar...

bebeklidoktor dedi ki...

:) bu çok iyi bi fikir...