15.01.2008

sütlü kahve

ben kahveyi sek severim. şekersiz, sütsüz. acı tadı dilimde kalsın isterim, boğazımı hafiften yaksın.

'kimse' bizimle dalga geçen, ilginç bir kelime. 'kim?' aslında bir soru kökü olmasına rağmen 'kimse' dediğimiz zaman bazen birinden bahsederiz, bazense bahsedecek birinin olmadığını. bi de 'hiç kimse' vardır. kimse yok demekle hiçkimse yok arasında ne fark var mesela çözemedim. 'kimseye güvenme' komik bir cümledir.aslına bakarsak zaten kim kelimesi öznel bir soruyu ifade ediyor. yani komik olan kısmı şu
-kimseye güvenmiyorum
-kim?
birisi yok işte.kelimenin içinde bile bu var. özünde diyoruz zaten. kimse yok... kim????

hava ankarada - 15 civarı gündüz gözüyle hem de. bitliste - 8 miş.

yorgun bir bünyeyim 15 gündür ve bugün ortalama bi 2,5 saatimi ki eve dönüşüm 24:30 a tekabül eder, ankarada yolumu kaybedip bulmaya çalışarak geçirdim. yalnızdım üstelik öyle yalnızdım ki cebimde param ve depomda şımarık damıtık petrol kardeş bile yoktu. ama hakkını yemiyim şimdi kırmızı benzin göstergem beni hiç terk etmedi.vefalıymış.

evede ekmek olmaması kötü bi şey. hele saat gece yarısını geçtiyse ve sen acıkıp kendince peynir ekmek salam triadı oluşturmuşken(peynir ve salam yalnız birer hiçmiş) mutfakta boş beyaz poşetle karşılaşınca..yıkıcı oluyor. beyazı severim.siyah poşet kanser yapıyormuş . o yüzden bakkalım kazım amca hep beyaz poşet kullanır. çevreci bi kişilik kendisi. tabii beyaz poşetteki winston paketleri tam bir ironi.

acı kahve diyodum. işte kimseye güvenmiyorum derken aslında ''kimse'' kelimesinin bile bize 'kim?' die sorduğunu farkettiğim acizlik anından bu yana, mutfak masasında yine ben almayınca asla alınmayan buna rağmen hızla tüketilen ekmeğin boş poşetinden çıkarttığım aramıza mesafe koymaya çalıştığım pek vefalı dostum sigara aklıma geldi. acı kahve sigarayla iyi gider.

ç peki neden bu yazının başlığı sütlü kahve? kim??, yorgun, soğuk, yalnız,taaa bitlistekiTEK dost, sigara, ... hepsi bir aradayken acısı içilmiyor meretin. yüzüm yeterince ekşime mimiğini kullanıyor sanırım. süt tozu ve şeker seratonin düzeyimle ilgileniyor.

Hiç yorum yok: