1.03.2008

günce 3...cumartesi

bir cumartesi sabahı. 8 de kendiliğimden uyandım. gece 4 e geliyordu yattığımda, ama uykumu almıştım. pırıl pırıl bir sabahtı. pınarı aradım, günaydın bitanemle başlayan güzel bir konuşma yaptım.yatak keyfimi tamamlayınca kalktım.çay makinasının düğmesine bastım.şofbeni yaktım. sıcak bir banyo. saçlarımı kuruttuktan sonra bi fincan çay doldurdum kendime. daha acıkmamıştım. televizyonu açtım.en sevdiğim çizgifilm vardı, sedric. izledim. balıklara yem verdim. kardeşim arkadaşlarıyla pikniğe gitti, ben de kendime güzel bir kahvaltı hazırladım. kahvaltıdan sonra minderli köşeme çekildim, televizyonu kendime çevirip, - bir sokak, bahçesinde iki masası olan bir kafe- 500 parçalık bir huzuru tamamlamaya koyuldum. puzzleın parçalarını ararken ben telefon çaldı. annemle babam.. dayımlar bize gelmiş, hepberaberlermiş.. biraz şekerleme yaptım televizyon karşısında. saat üçe yaklaşırken telefonum çaldı yeniden. sevgilim, geliyoruz dedi. kimle dedim, kalabalık dedi gülerek. kalktım saçlarımı taradım, ortalığı toparladım. kapı çaldı. açtım. gelmişler.. bir buket çiçekle beraber...aldığım en güzel çiçek bu dedim. çok sevindim. ama ...babamın doğumgünümde gönderdiği vardı bi de dedim. o da güldü baban, bunla başa çıkamam dedi. beraber puzzle yaptık .sonra sıkıldık, acıktık tabi bi de. ben makarna yaptım, o bakkaldan domatesle ekmek aldı. sosu ben yapıyorum dedi. önce karşı çıktım sonra mutfaktan çıktım. yoksa herşeye karışırım. yemek yedik, hmm çok güzel olmuş dedik teşekkür ettik karşılıklı..çay demlenirken ben uyudum, haberler başlarken o da uyumuş. uyuduk beraber 8 e geliyordu saat. kalktım sonra çay getirdim. kanalları gezerken çok beğendiği bir film çıktı karşımıza. izledin mi çok güzeldir dedi. izledik beraber. film bitince artık kaçayım dedi. gitti sıcak bir öpücük bırakarak. şimdi bir cumartesi dizisinin tanıdık sesleri fonda, sana yazıyorum. güzel bir gündü, neden mutlu değilim...

(kadın olmak her şeyde mutsuz olabilecek bitaraf bulabilmek yeteneğini bahşediyor bize. ya da hormonlarımıza...maalesef yine pms...:)

Hiç yorum yok: