21.03.2008

korunma yöntemleri ve alternatif kullanımlar

şimdi kadın doğumdayım. en çok hasta bakan (nicelik: 50 nitelik: paralı) hocanın yanında sekreterlik-hemşirelik vazifesini başarıyla devam ettiren bir internüm. hoca toplantıda ben de şimdi doktor odasında, insanların ders çalışarak geçirdikleri boş vakti ben internet karşısında salınarak dolduruyordum. nöbet çıkışıyım zaten, bi de uyku bastırdı ki.. sonra nerden geldi aklıma bilmem, doğunun en ucundan mecburide olan bir dosttan (kardeşim sayılır kendisi) dinlediklerim yüzümde dudaklarımdan geniş açılı bir yay oluşturdu. şebelek şebelek sırıtırken içeri giren asistan ''noldu niye gülüyorsun sen?'' diye soradursun; ben, çoktan blog sayfamın adresini yazmış, mavi çubuğun dolmasını bekliyordum...

efendim konuyu bu upuzun giriş cümlesine nasıl bağlayacağımı bilemediğimden direkt giriyorum.

yaşanılmış traJi-kOMİk olay 1:

doğum kontrol yöntemlerinden kondom nam-ı diğer prezervatifin nasıl kulllanıldığı konusunda yapılan espriler, çizilen karikatürler bana hep biraz abartılı gelmiştir, yok canım artık bu kadar da değildir derdim... eey atalarım ne kadar da hakıymıssınız. işte size her şakanın altındaki gerçeklerden biri...


kondom kullanmaya başlayan adam bi zaman sonra eşi ve karnında yeni yavrucuğu ile sağlık ocağının kapısına gelir ve doktor nerde diye hışırdar.

_hani çocuğumun olması yolda gidederken bi uçağın düşüp de bana çarpması kadar imkansızdı??

bu gerçekten kullanılan bir geyiktir aslında. prezervatifin güenilir olduğunu kanıtladıklarını düşündükleri saçma sapan bir cümle. adam da cümlenin acaipliğinden olsa gerek unutmamış bi de üstüne inanmış. genç doktor sorar

_problem nedir tam olarak anlayamadım beyefendi baştan bi anlatın lütfen. siz şimdi kondomla korunuyosunuz değil mi?
derken yanındaki kadının karnını farketmiştir nihayet. gözleri kadının şişkin karnında aklı ya yırtıktı ya da sütçü ihtimaline takılı..
adam cevap verir.

_evet, dediğiniz gibi her ilişkiden önce kulandım.

doktorlar ne diyeceklerini bilemediklerinde genelde ''hmm'' diye bir ses çıkarırlar. söylenecek şey ya söylenemeycek kadar kötüdür, ya da kafamız karışmış bilmediğimizi çaktırmamaya çalışırız. bi de böyle meslekten ötürü açığa çıkan aile sırları karşısında yaşanılan şoku atlatma ve karşı tarafa belli etmeme çabasıdır ki bu sefer ki 'hmm' da sütçü ihtimalinden ötürü çıkarılmış olup uzayıp giden ..mmm...ları adam şöyle böler..

_kardeşim her seferinde bi tane yuttum, zıkkım midemi mahvetti ! tadı da kötü !! hanım da hamile !!!

_ !!!!!!???????!!!!!!!???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????

dipnot: üretici firmaların haberi olmasa da aromalı ürünler, bilinenin ötesinde amaclara da hizmet ediyor-sanırım-.

yaşanılmış traJi-kOMİk olaly 2:

asıl adıl rahim içi araç olup halkımızca RİA diye bilinen diğer bir korunma yöntemi. ve karısına nolacağını bilmek isteyen ilgili bir koca. ebeye sorar.

_ bu ria nası bi şey ki?

ebehanımın açıklaması;

_ boyle T şelinde küçük anten gibi bi alet, karnına yerleştirecez.

ve bi ay sonra kadıncağız ağlamaklı gözlerle yine sağlıkocağının kapısındadır.

_nolur beni kurtarın doktoranım bu dertten.

dert derken doktoranım ria yla ilgili sıradan bir komplikasyon (enfeksiyon, ağrı, kanama) düşünedursun kadıcağızınki başkadır.

_ kocam bir aydır telefon her çekmediğinde beni dama çıkarıp telefonu da karnıma dayıyor. yeter artık, bunun anten olmayanından istiyorum ben!!!!!!!!!!

dipnot: benim kapasitemi aşmıştır..........

Hiç yorum yok: