18.05.2008

5 şarkılık suskunluk

saçma bir mevzuda yıpranmış kelimeler...
gecenin altında yüzlerce kişinin varlığını bi kişinin gözlerinde unutup sarmaşık bir dansın ortasında.
ansızın.
göz yaşartıcı bir sarsıntı.
merkez üssü: sevgilinin kolları..
artçılarsa kabinden vurmaya devam ediyor.
naptığını zannediyosun?
kendine gel?
çekip git-me-k...
gitmek bazen tek koşul oluyor bazen giderken yalvarıp gitme demek için ağlayıp yine de çekip gidersin...
göze alamadım.
gitseydim dönmezdim.
gitseydim dönmezdi.
sustum.
ben sustukça kulaklarımda onun sesi yankılanmaya başladı.
konser alanını dolduran yüzlerce kişinin hep bir ağızdan söylediği şarkı............
''penceremin perdesini havalandıran rüzgar...''
hay allah, tam sırasıydı.
pınarlarım zonklamaya devam ediyor.
..............yı bile bastırıyor..
yalancı...yalancı...yalancı...
yalan.....ı.....ya....la......n....cııııııııı.....
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5 şarkılık bir susuşa ben beşyüz gözyaşılık bir acı sığdırdım.
yetmezmiş gibi, 5 tırnak civarı etlerimi yolacak öfke ekledim.
üstüne gurur,onur,özlem,pişmanlık,kıZgınlık,kıRgınlık,....allah ne verdiyse.
sonra ankara ünivrsitesi-Gazi hastanesi arası 5 dakikalık bir yol.
ve konuşmadan,dokunmadan,yürüyen ayrı ayrı yürüyen iki sev-gili.
vedalaşmadan ayrıldık.
ben hastanenin asansöründe,aynada yüzümü izleyerek 8 kat çıktım.
sonra 15 kişiden kan aldım.
şimdi gece 01:07
bu saçma yazıyı yazıyorum.
aramadı-m.
biliyorum asla okumayacak.
asla anlamayacak.
asla anlamayacak.

Hiç yorum yok: