18.08.2008

bugün ders kitabın üzerinde gördüğüm rüyalara bi son verebilmek adına bari değişik bi şey yapıiim banyoyu temizleyim dedim. suyla falan uğraşıp açılırım niyetiyle giriştim. adının neden tuz ruhu olduğunıu çocukluğumdan beri anlayamadığım turuncu şişeden önce klozetin içine bi miktar döktüm. lavaboya da döksem mi acaba diye düşünürken (bugün ekstra sakar bi günümde olmam hesaba katılarak) tabii ki elimden kaydı ve yere döküldü. o anda yerden gelen yoğun cıssssssssssss seslerine odaklanan göbebeklerimden beyin korteksime doğru korkunç bir hızla nöronları ateşlenmeye başladı. bu sesin ölmekte olan mikroplar tarafından çıkarıldığını düşünen ben -6 sene tıp fakültesi okumuş olan ben-bilimden bi nebze nasiplenememiş ben- büyük bir korkuya kapılıp ben burda mı yaşıyorum obsesyonuyla bütün banyoya tuz ruhu dökme kompulsiyonu geçirip (iki tıbbi terim sallayalım da iice rezil olmayalım mantığı değil valla, psikiyatri çalışlıorum :) üzerine daha temiz!!! olsun diye bi de çamaşır suyu ekleyip fırçalamaya başladım. haşır haşır...haşııııır hııııışııııııııııııııııııııııırrrrrrr........ bu kadar duygulanacak ne var sanki öldüler işte .sulanan gözlerim dolayısıyla kendim benimle dalga geçmeye başlamışken,bi anda bastıran öksürük ve nefes darlığıyl kendimi pencerenin başında buldum bulmasına da hala nefes alamıyorum baktım olmicak banyodan en uzak odaya zor attım kendimi. ama yok vakit geçtikçe cidden nefes almam giderek zorlaşıyor telefona sarıldım. buğulu görme alanımın ardından seçtiğim zar zor seçebişdiğim annecim i aradım. anne, ben .............. olanı biteni anlattım. son sorum, anne ölmem di mi? e pesss!!! annemin ayran yap iç tavsiyesine uymam mı, diş cinsine ait bu genel geçer iki temizlik maddesini karıştırma kuralından habersiz olmam mı böyle bi durumda şu an trabzon yaylalarında tatilde olan anneciimi arayıp napicam demem mi!!! vben karar veremedim sevgili blok, sen seç birini. ve ona pessssssssssssssss...

(bu arada neden tuz ruhu olduğunu sonunda anladım )

2 yorum:

hiç kimse hakkında her bi şey dedi ki...

ya yuh be Rabiş yaaaaa
ben bile biliyorum çamaşırsuyuyla tuz ruhunun karıştırılmayacağını.. inhalasyondan zehirlenip gidecekmişsin nerdeyse, delü:)

'gönül telim' dedi ki...

Aman allah korusun ya, dikkat edin kendinize gecmiş olsun