11.08.2008

canıma.....

tanıdığım en sade ve güzel yüz.
seyreltilmiş kızıla çalan saçların çevrelediği...
sen küçük çocuk, saklan içine.
öyle temizsin ki o kadar saf ..
gözyaşlarını dök avcunun içine ve yıka yüzünü...
arın, tek tek soyun kötülükleri.
giyin en sevdiğin pijamanı.
her bi kat arasında anne elinin izi olduğu, tertemiz.
minik beyaz ayaklarına bak.
ne kadar minik ne kadar beyaz.
canımmm
küçük yüreklim,
çocuk bakışlı,
buzdan heykelim.
öylesine narin, ölesine narin.

bilirim ruhunu,
bilirim fırtınaların kabarttığı dalgaların yarıklarında saklı kalan çaresizliğini.
ama en çok sana yakışır güneşin elleri.
pırıl pırıl, sıcacık...
bebeğim,
bak gün döndü.
gece geliyor, şefkatli ve sırdaş gece.
ve ardından...

seni seviyorum

2 yorum:

hiç kimse hakkında her bi şey dedi ki...

ben..
yıkık dökük..
boyalarımı çarptığım duvarlarda, düştüğüm topraklarda bırakmış..

ben..
hayat denen oyunun sahnesinde makyajını fazlaca iyi yapmış..
herkesten, sevgilimden bile, sevdiklerimden bile acılarımı fazlaca saklamış.. saklamaya çalışmış..

ben..
hem her şeyi anlatmış, hem pek çok şeyi susmuş..
sustukça büyümüş içimde, sustukça yakmış tenimi..

hayatım boyunca sahip olmaya çabaladığım ne varsa ellerimdeyken şuan mutsuz olan ben..
peki ben neden?
köklerinden sarstım saygımı kendime olan..
yıktım..
savurdum..
yaktım alev alev... yaktım..
onunla birlikte kendimi de yaktım..

ben..
dünkü çocuk..
ben..annemin babamın sevgili kızı.. arkadaşlarımın, dostlarımın Pamuğu, sevgilimin ruhu ben..
oysa şimdi ne kadar kıymetsiz benim için bu ruh, bu beden..

kaybolmak..
kaybolabilmek..
yok olabilmek..
hiç varolmamış olmak belki..
ölmek ya da..
hemen ölmek..şimdi.. burda..tam da bu anda..

al beni diyecek bile yüzüm yok Tanrı'ya..
al beni..

Adsız dedi ki...

seni seviyorum demek ne kadar yetersiz ne kadar kifayetsiz bazen...ozellikle son gunlerde yetmiyor ama yetmiyor iste....inat ya ama bu, bu beden bu ruh seni coo...ok seviyor.