3.08.2008

tozlu yollar,sarı alabildiğine sarı
kokusunda kim bilir kaç asır
ve rüzgarının nasırlı elleri şefkatle okşar başımı
ben kucağına bırakırım kendimi
unuturum....
masallar anlatır
şarkıla söyler unutulmuş dillerde
vakur güzelliğine yaraşır
tüm yalan ışıklardan uzak
tek tek takar geceleri yıldızlarını
acı gölün üstüne döker ay ışığını
meydan okurcasına zamana
her dem taze
her dem taze
bakan gözleri yakar
dinlemeyi bilene söyler
kıtlığa kuraklığa onca savaş katliama
baş eymeden yaşatır
yaşar
kelimelerin gıtrlağa dokunuşu arkasına gizlense de
duaların içindeki elif
bir biri sıra okunan sabah vakti ezanı
kadar naif ve incedir
ve kim bilir kaç dem
kaç yeni dem
yeniden yeni hayatlara gebedir
topraklarımın doğusu.........................

1 yorum:

'gönül telim' dedi ki...

merhabalr.. ben uzun bi süredir blogunuzu takip ediyorum.. acıkcası hangi uzmanlık alanını kazanacagınızı cok merak ediyorum ve heyecanla bekliyorum tus yaklaşmısken bitliste ne işiniz var ? :)