2.10.2009

kız isteme

sonunda benim de başıma gelicek. önce ben asla evlenmicektim,ölene kadar babamla yaşıcaktım. sonra babam beni kimselere vermezdi,ben onun biricik kızıydım. ama önümüzdeki hafta sonu bütün bu cümleler bana kıkır kıkır gülecekler sanırım. tüm asiliklerimi elimde tuttuğum tepsinin üstünde duran kahve fincanlarının içine saklayıp buyrun dicek olan kız benim. bu bende nasıl bir anksiyete yaratıyor bilseniz. bir kere türk kahvesi yapmayı beceremem. sonra nefret ederişm böyle saygılı küçük hanım pozlarından. ben nescafe mi türk kahvesi mi alırsınız demek istiyorum. belki insanlar nescafeyi daha çok seviyor. nerden biliyosunuz!!! allahım sevgilimle herkesin karşısında yanyana kızarmış suratlarımızla ellerimizden sarkan kırmızı kurdeleyle hayal edemiyorum kendimi. bi de en büyük korkum annem ya da babamın gözleri dolarsa ben başlarım ağlamaya. sonra gidin siz ben istemiyorum deyip odama kaçabilirim. yapabilirim yani.

3 yorum:

hiç kimse ve hiç bişey hakkında her bişey dedi ki...

:)) yaparsın..

nescafe mı alırsınız desem mı dedıgınde annen kızar kızım olur mu öle sey dıe, sen mecburen Turk kahvesını yaparsın. sonra getırcem derken ya ayagın takılır ya da ellerın tıtrer stresten bı kısmını dokersın. ama şirinlik ve doğal bişeymiş gülümsemesiyle bunu da geçiştirirsin. baban üzülür seni başkasına vereceği için ama duygulanır da:)) belki de ağlarlar. onlar ağlamasa da ben kesin burlardan ağlarım. belki sen de verdim gitti diince ağlayabilirsin, ablamı verdiklerinde ben de ağlamıştım. komik:)

pamuum.. büyümüş de istemeye mi geliceklermiş. ama ağlarım..

sevgicik dedi ki...

şükretki sevdiğin seni istemeye geliyo :) Allah tamamını erdirsin

boynu bukuk bir papatya dedi ki...

evet şükür ki sevdiğim ,sevgilim eşim olacak. zaten dün rüyamda ayrılmıştık ben habire sevgili değiştiriyordum ama o kadar mutsuzdum ki.

ayrıca nescafe olmasa da sakızlı mı sakızsız mı die sorcam. sorcam illa bi şey yaa :)