8.10.2008

sevgili günlük,ankaraya gidiyorum

artık bööle. blog diil, günlük..

bugün ankaraya gidiyorum.uzun zamandır otobüse binmemiştim. bu kez otobüs yolculuğu yapmak istiyorum dedim. uçak biletini erteletip vefakar otobüsümün puflayan koltuklarına gömülüp altı saat tıngırdayarak gidicem ankaraya.

ne zaman geliosun?? diyen tüm arkadaşlarım sevindiler. hemen buluşma tarihi ayarlandı. ben de sanki uzak diyarlardan akrabalarını görmeye giden biri gibi hissettim kendimi. kolay diil, 6 sene onlar benim ailemdi.

bi yandan tus telaşı(gerçi benim için telaşlanacak bi durum yok:), atamalar,işe başlama heyecanı, korkusu,dağılmanın hüznü falan filan... yani karışık. çok karışık günlük. ve anlatıcak konusacak çok sey var. özledim dostlarımı...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili günlük,
gülni eve geldi. bugün gevheri görmekten o kadar mutlu oldu ki,şimdi oturdu özlemenin güzelliğini düşünüyor. aslında mutlu değildi bu sabah uyandığında. ama sonra nilü ile sarıldı,cananın güzel saçlarını gördü, küçük harflerle konuşan gevherini izledi... sabah sabah çok somurtmuşken,onlarla olduğu için o kadar güldü ki bugün. sonra irem de geldi. sürpriz oldu gülni ye. bir arada olmanın huzuruyla izledi seçtikleri filmi.ait olduğunu hissetti,bi yerden onların da kendine ait olduğunu... gevher çok güzeldi,kalın bir kemer takmıştı kabaarık kabarık kabarık etekli elbisesinin beline. canan anlattı sarhoş gözlerim doldu. nilü bir film seçti,anladım ki tanrı geceleri aşıklar uyuyamayasın diye yaratmış. gülni bugünü çok sevdi günlük...
günlük gülni bugün çoook seviyor.