22.09.2008

sanırım paranoyağım

akşama kadar uyuyup güya oruç tuttum bugün. annemle yemek yedik. biraz yürüyüş yapiim diyip odama geldim. sallanan kocaman göbeğime bakıp günde yarım saat yürüyerek ne değiiştirebilirim tarzı umutsuz düşünceler arasında yürüdüm. televizyonda müzik kanallarından biri son ses açıktı. yürüyüşüm bitince banyoya girdim.bi taraftan sürekli aklım telefonumda. malum saat 10 a geliyor sevgilim mutlaka beni aramıştır ben de duymamışımdır. ararım yürüyodum ya da duştaydım derim falan gibi saçma sapan şeyler düşünüyorum. saçlarmı kuruttum yeni pijamalar geçirdim üstüme. parfüm krem tırna k törpüsü gibi elzem ihtiyaçlarımı giderip dev bir bardak soğuk suyla beraber yatağıma uzandım. telefonu elime aldım.ta taammm.. yok. herhangibir çağrı ya da mesaj yok. diğer telefonuma baktım. ahh onda da yok. o bardak bitti tabii bunun üstüne. nese telaşa mahal yok cinsinden bi olgunlukla ben aradım. gürültü patırtı arkadan.. sesimi yumuşatmaya çalışarak''canım, nerdesin?''
- beni arıcaktın eve geçince.. kağıt oynuyorum.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.............??????????????????????????
ünlemler: genç kızın yaşadığı anlık şoku (ben onu evde ders çalışıo sanıydum hatta bugün de çok yoruldu canımm diyip üzülüodum)
noktalar: kısa süreli sessizlik ve düşünce akışı anını (aklıma o kadar kısa sürede öyle çok şey gelio ki bazen ne düşünüosun desen hiiç derim. çünkü ne düşündüğümü farkedemicem bi hızla düşünüyorum)
soru işaretleri: ''ya'' larla başlayan onlarca cümleyi ifade ediyorlar.
mesela; ya beni unutursa?
ya bi kaç ay sonra bensizliğe iyice alışırsa?
ya artık beni sevmezse?
ya ben onun için artık sadece alışkanlık olursdam?
ya gittiği yerlerde yeni kızlarla tanışırsa? yetmedi
ya onlardan hoşlanırsa? yetmedi
ya benden daha güzellerse?...................................
(sonu gelmez)
tabii sen burda otur ancak. tüm gün uyu dur. şişmanla zaten iice çirkin ol. ne bekliodun. o da seni unutsun. salak...
objektif bi ps: sınav döneminde 3-4 kilo aldım. şişmandan kastım o.
şimdi tüm bunlarla beraber paranoyak olduğumu düşünüp kabul ediyorum. da bu bi şeyi değiştirmiyor. hala böyle hissediyorum....offf aramalıyım....................

1 yorum:

hiç kimse ve hiç bişey hakkında her bişey dedi ki...

benim pamuum..benim tatlı pamuum canımın içi..güzel pamuum..
öle bişey olmıcak, olmıcak merak etme..
o bana olur bebeğim, sana olmaz:/