19.09.2008

yeniden blog yeniden

sanırım sonunda kendime gelmeye başlıyorum. geldiğimden beri ayı gibi uyuyorum. her gün 2 gibi uyanıp iftara kadar ööle oturuyordum. iftardan sonra da ööle oturmaya devam ediyodum. 2 buçuk 3 gibi yatıp sahura kalkıp yiyip geri yatıyodum. yani hala böyle yapıyorum. ama bugün iftardan sonra ki bi açık büfe çılgınlığıydı :P tasavvuf müziği diye çalan meyhane şarkıları ve üçü birbirinden müslüm gürses olan esmer amcalara sevgiler :) eve geldik. annemle dizi izledik. sonra ben bi şeyler okumaya odama geçtim. ankara soğukmuş biz hala klimaya sarılıp uyuyoruz. televizyonu müzik kanallarından birine ayarlayıp biraz okudum. özlemişim... sonra yürüyüş bandında biraz turmandım. terledim. bacaklarım kaşındı:) o kadar uzun zamandır durgun halde bekleye kanım neye uğradığını şaşırdı elbet. sonra bi kaç mekik şnav falan..saç diplerim ee yeter artık die bağırınca duşa koştum.önce sıcağından bi köpük sefası. çıkmaya yakın soğuk suyun kalbimle yaptığı ortak davul performansını dinledim. nefisti.. sonra saçlarımda mis kokulu bi havlu çayı ısıttım. annemin yanına uğradım. ve biliyo musun yeniden evimdeyim. ait olduğum yerdeyim. mutluyum. kendime gelmeye başladım sanırım. kim ve nerde olduğumu hatırladım.

Hiç yorum yok: