8.12.2008

içim dökülüyor

kimse kimsenin hiç bi şeyi olamaz
gel bak,bir elimde gök yüzü var hala
la la
beni bırakma.......
seviyorum seni feridun..........

son zamanlarda en yakın arkadaşımla -onun evliliğine benmse onun değişmesine bağladığımız- yaşadığım husumeti takip edenler bilir. daha da eskiler hayatımdaki yerini.. bilmeyenler içinse özetleyim; bi yazı yazmıştım tus kampına gelmişti gçtiğimiz nisanda bir ay kalmıştı. gittiği akşam yazdığımyazının üstüne arkadaşlarım arayıp sevgilimden mi ayrıldın diye sormuşlardı. işte her neyse biz sürekli kavga halindeyiz. hatta artık kavga bile denemez. soğuk kısa cümlelerle konusan iki insan. aynı kağıda oynayan iki poker oyuncusu gibi.bi olay var ben de kırgınım o da kırgın. ben bana bunu nasıl yaparsın die ağlarken, o bana bu olayda anlayış göstermen gerekirdi diyor. dolayısıyla çözemiyoruz kesinlikle.
napıcam ben şimdi? hep aklıma geliyor. her gün başka bi şey oluyor kafama takıp ağlamama sebep olan. uyuyamıyorum bazen, ders çalışamıyorum. bi daha söylemicem diyorum dayanamıyorum. bi bakıyorum yine ya talefon elimde ben ağlıyorum ya da kavga ediyoruz. ben artık onun aklına gelmiyorum. bunu kendi söyledi ki zaten biliyodum. ne kadar zormuş, sevdiğin birinin ellerinden kayıp gittiğini görmek,yaşamak.
şimdi bi zamnlar aşık olduğum adamdan ayrıldığımda sürekli dinlediğim bi şarkı çalıyor. gece yolcuları,unut beni sewgilim, ben unutmuyorum...ne kadar büyük bi acıydı. acaba hangisi daha acı?peki ama nolacak böyle. erkek arkadaşın olsa ayrıldık bitti dersin bi daha görmezsin. böylesi ağdayı tek hamlede değil de yavaş yavaş çekmek. kılların koptuğunu tek tek hissetmek. acı ne nefes keser ne biter. üstelik parmaklarına da yapışır. çıkması iyice zorlaşır...işte böyle bi şey.

1 yorum:

hiç kimse hakkında her bi şey dedi ki...

bence sadece birazcık zaman pamuum. hepsi düzelceki uzme kendini..