12.12.2008

moladayım

soğuk bir ankara sabahı, yanımda nescafem, sana yazıyorum günlük. eeee ne var bunda diyebilirsin ama esenboğadan yazıyorum. keyfine pek düşkün babamın bankası havaalanlarında böyle dinlenip, nete girip, gazete okuyarak vakit geçirilebilecek hoş bir mekan yapmışlar. tabii insanlar sadece parasız sunulan yiyecek ve içeceklerle özelllikle de alkollü olanlarıyla daha çok ilgileniyolar.
esenboğaya indim, van uçağının kalkıcağı kapıya geçtim oturuyorum. babamı aradım ben geldim diye. tutturdu ki hadi git ordsa otur: ya baba çok uzak ne gerek var ben burda iyiyim. kızım kalk git 2 saat napıcan orda internete falan girersin dedi :) aramızda kaç km olursa olsun üzerimdeki etkisi pek değişmiyor. ben de geldim, ek kartımdan giriş yaptım ve doğru bilgisayar odasına . artık burada baya vakit geçirecem sanırım çünkü adanadan vana hep aktarmalı ucuslar-maalesef. gerç,i ben bu durumu sevgilim ankarada olsa avantaja çevirebilirdim ama o da evine gidince işteböle kalka uçakları falan izlerim artık.
sabah 9:15 uçağına yetişmek için bi saat önce alandaydık. ben daha arabadan ineiyorum, ankara uçağı güvenlik kontrolüne çağırılmaya başladı. kapıya bi baktım , allahım korkunç bi kalabalık. kes,in uçağı kaçırıcam derken karşımda personel girişi. doğru valizi o yöne sürüklemeye başladım. bi de kimsin derlerse ne cevap veririm die düşünüyorum. yalan söylerim, babam alan müfettişi falan mı desem nerden bilecekler? hem müfettiş -biraz irritasyon da yaratır.ya da beni diğer girişten güvenlikler gönderdi, orası çok kalabalık diye. derim, yine olmadı cazgırlığa başlarım nasıl güvenliksiniz, o talsizler ne işe yarıyor kardeşim haber versenize birbirinize zaten kalabalık ,bi oraya bi buraya gönderiyosunuz!!! nese gerek kalmadı kimse bi şey sormadı xzaten . chekin de korkuçtu ama bomba kısmı güvenlik kontrolleri. aynı anda 4 5 uçak kaldırıyolar ve sadece iki güvenlik noktası var. bi de sürekli aptal gibi anons, son çağrı, ank uçağı 2 nolu kapıya, ist uçağı kalkıyo vs vs... kalkıyo da kimse binememiş herkes sırada, nereye kalkıyo. desenize sakin olun hepinizi alıcaz, rötarlı kalkarız gerekirse fln yok nerde. haliyle bide adanada olduğumuzu düşünürsek- millet birbirine girdi. her 7 kişiden 2 si kavga etmeye başladı. güvenlikler sarılıyo kimini tesell,i ediyor kimiyle kavga ediyor. allahım resmen rezillik.
sonunda uçaktayım, kemerimi bağlayıp oturdum. çantamı yokluyorum ne unuttum ? a telefonumu unuttum.. kalktım, tee en sondan kabine zar zor yürüdüm. şeyy ben telefonumu unutmuşum da bi gidip alsam? meğer uçaktan çıkmamız yasakmış. neyse bulup getirdiler. bi de benm yüzümden 5 dk daha bekledik. ama ben o teli almasaydım ankarada vanda ne yapardım bilmiyorum. neyse günlük işte şimdi de buradayım. çok uzattım lafı di mi :) ben de bişeyler yemeğe geçiyorum. ama acıktııım =)

Hiç yorum yok: