21.12.2008

kar yağmış dün gece. cuma akşamını ağlayıp telefonda herkesle jkavga edip yorganın altına saklanarak geçirdim. cumartesi sabah pınarla konustum. tabii onla da kavga ettik. kapattık ben teli kapayıp yine yorganın altına kağatmışken kendimi gelmiş. beni almaya. biraz da onun omuzunda zırladım. sonra toparlandık onlara geldik. ahlar ve adilcevaz arası 15 dk sürüyor. mangal yaktık, film izledik. yalnızlık ne kadar boğucu bi şeymiş. açıldım. bu gün akşama doğru geçicem ahlata. 2 hafta içinde de adanada başvurduğum diyaliz kursundan haber gelicek. olursa ocak ayında adanaya geçiyorum. sonra da mart gibi ankaraya. tus kampına katılcam. komik. elimde bi valiz ben ordan oraya dolaşıp duruyorum. keşke tus kaynakları da bu kadar ağır olmayıp ı poda falan yüklenebilseydi. en azından 6o kilo yükten kurtulurdum.
çarşamba canan pamuğum geliyor. bende kalıcak bi kaç gün.

Hiç yorum yok: