1.12.2008

babam iş başında

ben mecburiye gidene kadar geçen süreci bilen bilir. babam gün aşırı değiştirdiği radikal fikirleriyle illallah ettirmişti beni.kronolojik sıraya dizersek;
daha okul bitmemiş.........istifa mı!! istifa mistifa yok!!!
okul bitmiş.........sen hiç düşünme geçici görevle seni ankaraya aldırıcam.(2 ay baba ben istemem torpil fln die mızıldandım 2 ay sonra bu fikre adapte oluverdim ki) tercihlere 1 hft kala babam....bakanlıktakiler mecburide geçici görev olmuyomuş dediler................
mecburi hizmet tercihleri arefesinde babamdan yardım isterim...... ne uğraşıyosun binde bir şansın var zaten!!!
tercihler açıklanmadan bi kaç gün önce............. benim 5 tercih hakkın olduğundan neden haberim yok, bilseydim bi de bilmem nere yazardık!!!!!!!!!!!!!(ilgilenmeyenin kendisi olduğunu hatırlattığımda telefonu kendimden uzaklaştırmak zorunda kaldım)
kuradan iki gün önce............ben kurayı yalnız çekmiştim sen yalnız kalma yanına geleyim.
adanadan sabah geldi ve..............ya zaten bilghisayar çekiyomuş boşver gitmeyelim.(dedi ve beni de göndermedi)
ahlata tayinim çıktı...............sevindi
üzüldü
aferim iyi tercih yapmıssın dedi
daha uzak bi yer yazamadın mı diye kızdı.......................

durumu kabullendikten sonra............gitme istersen ankarada kal dersaneye gidersin
hayır baba
adanada otur, ders çalış git istifanı ver gel ya da
baba hayırrr
ben sana dializ kursu ayarlıyorum, burda kalırsın rahat edersin
babaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
adanaya döndük, hazırlık yapıcam................ bu hafta gideriz
yok haftaya gideriz
son gün gideriz
sen git istersen yarın......

gitmeden önce............evin tutuldu
başka bi ev bulmuşlar daha güzel orayı tutarız(diğeri noldu dedim)
ha ora mı..orası boş değilmiş!!!!!

ahlata giderken............öğretmen evinde kal ne ev tutacaksın
ptt misafiranesini ayarladım daha rahatmış.
ev mev yok, sen yapamazsın!!!

ahlattayız.................baba misafiraneye bakmıcaz mı?
sen orda rahat edemezsin iyi işte bu ev burda kalırsın
.
baba diğer eve baksaydık bi de??
ya ne gerek var işte mis gibi ev!!!!!!!!!!!

daha okuldayken.............arabayı gittiğin yere götürürsün.
atamadan önce.............araba orda başına dert olur...
arabana kış lastikleri takıldı. soğuktur şimdi oralar arabasız olmaz...

karda buzda arabayı nasıl süreceksin sen!!! araba fln yok!!!
arabanın bakımı yapıldı, hazır........

ahlata arabasız gittik, gittiğimiz gece netten 2. el arabalara bakıp yeni bi araba siparişi verdi
şimdi adanada
ama bu gidişimde benimle gelip gelmiceğini bilmiyorum-desem sanırım kimse şaşırmaz-

ben bayram nedeniyle adanadayım. cuma günü geldim. perşembe babamla yaptığımız bi tel konuşması.............diyalız kursu ayarladım, bitlisten bakanlığa ismin gönderildi...
ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!baba, ne kursu, nasıl , ne zaman başlıyormuş, ne kadar sürecek ya baba naptın bi konussaydık....................

cuma günü ben soru sormaya devam edince babam...........ya tamam zaten ismin pztsi verilecek konusuruz sen bi gel istemezsen vazgeçeriz........

bugün o pztsi.........baba, benm adım verildi mi?
yok bayramdan sonra.....
e peki kesin mi bu iş. hem 1 ocakta nasıl başlar yıl başı tatil..
ya 1 ocak olmasa da ocakta başlıyormuş
muş... emin değilsin yani?
yine teli uzaklaştırmak zorunda kaldım...

sonuç: ne istifa edebildim ne oraya adapte olabildim ne buraya gelip gelmiceğim belli oldu.....bu gidişle nisana kadar anca hayatımı nerde ne şekilde geçireceğim belli olacak. sonrası allah kerim...................................................

Hiç yorum yok: