11.06.2009

hangi bölüme girdim

anksiyete gelişen bir soru
neden?
çünkü cevaplarıma sürekli eklenerek çoğalan sorularla karşılık veriiliyor
bu mudur??
tabii ki değil. hayret, anlamış gibi görünme, beğenmeme, bir hmm eşliğinde kafa sallamalar, lüzumsuz sevinme mimikleri, mırılmırıl başlanan baht açıklığı duaları,tek kaş havada şüpheci bakışlar...................la bezeli onlarca yüz ifadesi...
soru sağlık camiasında geliyorsa,
tus noldu, hangi bölüm?
1. yorulanlar : süper
yani aslında ben ders çalışmaya devam edicem tabii
ya deli misin bak bizim canımız çıkıyor da noluyor hem aynı parayı al hem hastalarla kavga gürültü bi de malpractis valla meslek iyice yapılmaz oldu............hemen siyaysi bir geçiş ve sayın Akdağı sevgiyle anış...
2. zamanında yorulduğunu unutmuş yaşlı uzmanlar: a aa gidecek misin?
evet
ha gidip orda ders çalışacaksın
bilmem seversem kalırım
tek kaş havaya tam anda tek kaş havalanıyor ve hmm ..aslında bayan için..yani.. olabilir tabi neden olmasın..
AY SANKİ SANA SORDUM ? Bİ DE OLUR VERİYOR.yani ben de hala ders çalışıyor olsam da ,kalıcı olmayı çok düşünmüyor olsam da, böyle de denmezki. belki benim hayalimdi. belki 65 puan alsam da yazıcaktım( tabii ki yazmıcaktım :) nerden biliyosun.
3. pratisyen,asistan,uzman farketmiyor çocuğu olan bayan doktaorlar: en iyisi. evlenip çoluk çocuğa karısınca rahat edersin. nöbetin yok, acilin yok, icabın yok. yarım gün git imzanı at gel...
içses:oldu!! sırf evleniim çocuk yapiim die tusa giriorum sanki. allahım ya kadının hayattaki hedefine bakar mısın? akşam dönüp yemek yapıcak vaktim olacakmış. pehh. madem dr olmasaydın kardeşim. ayrıca ne bu çocuk çocuk herkes bi tutturmuş. anlamıyorum ki!!!
***************************************
soru annenin arkadaşlarından,akrabalardan vs geliyorsa
naptın sınavı, kazandın mı?
evet mikrobiyolojiye girdim
1. amannn ne kadar güzel, hayırlı olsun hangi hastane? oh oh ankaraya dönüyosun. amaaan hem de h..... hastanesi, maşallah maşallah
iç ses:bu kadar sevinecek ne varsa? sanki göze girdim!! bi de gelince artık bize bakarsın diolar hala ya! ne demek teyzecim,kan kültürünü okuruuuum, idrar mikroskobini yaparıııım ya da yarandan sürüntü bile alırım.(bölümü sindirememişliğin ruhuma iliştirdiği isyanın tezahürleri:)
2.duydun mu asuman mi... mi.. biyolojiye girmiş komsunun kızı
iç ses:çok saol teyzecim yani zaten hasta görmicem die üzülüyorum sen de kalkmış biyoloji de. o kada oku dr ol allammm!!!
3. mikrobiyoloji... neye bakıyosunuz siz??
içses:genel cerrahi, kadın doğum ya da dahiliye cevabı bekleyen teyzem. ben sana şimdi nasıl anlatayım. şimdi siz kan aldırıyosunuz ya, işte onların sonuçlarını değerlendiriyoruz..hastalıkların etken mikroorganizmalarını araştırıyoruz anlatabildim mi? yok mu?..yani mikrooop, viruuus...gibi denemeler sonunda ,hani bu domuz gribi çıktı ya işte yeni hastalıklara ilaç falan geliştiriyoruz.
haa yani.. haa anladım. bu kene falan. haa, iiymiş aferim aferim.
ben şimdi teyzeme klinik mikrobiyolojiyle enfeksiyon hastalıklarının ayrımından bahsetsem nolacak bahsetmesem nolacak, vazgeçiyorum. beni muhtemelen enfeksiyoncu sanıyor ama olsun napalım...
4. a aa hani estetikçi olacaktın sen? ay yağlarımızı alacaktın.
plastik cerrah arkadaşlarım olacak, onlar yaparlar (iç ses biraz mahsundur, ben de kan tahlillerini okurum)
yuhh!! pess valla, bana mı umut bağlayıp yiyodun günlerde o kadar pasta böreği son 3 senedir. alla alla yaa!! zaten kafam karışık ne bu yaa!!
bu son darbe ağır gelmiştir ve taze mikrobiyolog odasına sevgili masasının başına dahiliye notlarının arasına geri döner...

Hiç yorum yok: