9.06.2008

elbise ve 20 sene


mavi tafta kumaşı üzerime geçiriyorum. omuzlarımdan aşağı kayan askıların üzerinden minik boncuklar bir parça ışık koparıp gözlerimden öpüyor.eteğimin altından sarkan siyah tül hüzünlü bir vals yapıyor. ellerimi iki yana açıyorum, eteğimin kenarlarından tutarak havaya kaldırıyorum. çocukluk günlerime küçük bi reverans, kendi etrafımda dönmeye başlıyorum.

....... ........... ............ ........... ........... ............ .......... .......

mavi kloşa dokunan pembe bulutları var dönen eteğimin. ince bacaklarımın eksik olmaz morlukları hınzır hınzır gülüyor aynadan bana. oturma odasının tül perdesini başıma geçirip duvak yapıyorum. ellerim iki yanımda,eteğimi minik parmaklarımla tutup büzüştürüyorum. televizyondan öğrendiğim acemi bi reverans, olduğum yerde dönmeye başlıyorum.

1 yorum:

miracda dedi ki...

Boşuna gökkuşağının başında durmuyor ya bu renk.mavi.mavi.mavi.masmavi..