7.06.2008

tuss...dersane...hastane!!!

bu sabah erkenden kalktım,üzerimi giyinip kendime güzelce bir kahvaltı hazırladım.kitaplarımı toparlayıp uzun dönemde yarısından fazlasına gitmediğim dersanenin hızlandırılmış tekrarına gitmek üzere yola koyuldum.gittim,1 senedir uğramadığım asansörün kapısında onlarca benim gibi zavallıyla beraber 15 dk asansör sırası bekledim. ders başladı. 1. ders (ders dinlemeyi özlemişim)
2. ders (bu adam iyi anlatıyomuş aslında)
3. ders (ne,neredeyiz..sanırım yine dalmışım...)
ve 4. ders oldu. son ders. sonra öğlen tatili.
buraya kadar normal di mi her şey?
hayır!!! tabii ki değil. çünkü neden?
çünkü sen bir intensün!!!
nöbet değişmiştim ve cumartesi nöbetimi (yani bugün) pazar tutacaktım ama benimle nöbet değişen arkadaş,değiştiğini unutunca...
.............hoca _arkadaşlar buraya kadar olan kısmı tekrar ediyorum.......
iç ses_ saat kaç oldu telefonlarıma bi baksam mı ki
hoca _...nın en sık sebebi...
iç ses_ yuh! bu ne 9 arama 7 mesaj!?
mesajların içeriği ''rabiş,bugün nöbetçiymişsin. gitmemişsin. herkes seni arıyor..''
evet. gerçekten de herkes beni aramış. bildiğim bilmediğim bir sürü numara. hatta erkek arkadaşım bile durumdan haberdar olmuş.
bu durumda naparsınız?
g.....'i arıyorum
dıııııııııııııııııııııııt.....dııııııııııııııııııııt......
yok,evinin numarasını buldum evini arıyorum
dıııııt........_alo
_a alo gülşenle görüşebilir miyim?
_g.... evde değil
_nasıl? ama ben bugün onla nöbet değişmiştim. ama o gitmemiş. ben dersanede..acaba nasıl ulaşabilirim?
_g...... dün nöbetçiydi
_peki tamam.
bu arada son ders devam etmektedir. insanları yararak yerime geçip,tüm eşyalarımı toplayıp,nilüfere olanı biteni bi yandan anlatıp bi küfrederek çıktım dersaneden.
_cık cık cık...hala aynı bu kızdan adam olmaz...
eminim çoğu benim hakkımda, geçen seneden kalan kötü izlenimimin de etkisiyle, böyle düşünsdü. düşünün çok umrumdaydı sanki,tus canavarları nolacak!!!
hastaneye koşar adımlarla yürürken, yoo yumuşatmaya lüzum yok koşarken, aklıma nöbeti babetlerle mi tutacağım sorusu geldi. en yakın iç giyim mağzasına çivileme bi dalış yapıp çorap tişört gibi lüzümü dahil nesneleri toparlayıp endimi metroya attım...
ve tüm bunları şimdi o bilgisayardan yazıyorum. beni takip edenler bilirler, malum intern odasındaki bilgisayardan.
gitmiyorum.
okul bitmeden dersanye falan gitmiyorum........
nefret ediyorum.
tustan da dersaneden de hastaneden de.....
NEFRET EDİYORUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok: