6.06.2008

kendine iyi bak...deme,denmez saçma...




gitti. benim nöbetlerin onun finalleri derken aynı evde yaşamamıza rağmen 4 gündür göremedim onu. bugün gene nöbet çıkışı olup akşam 9 gibi uyandığımda eve yeni gelmişti. odama girdi.
_abla ben bugün gidiyorum.
uykulu gözlerim ve kısık sesimle
_nereye?
_adanaya,finaller bitti.
_nasıl yani? tamamen mi? ne zaman??
_11 de
....
az önce evden çıktı. parası bitmiş,20 milyon verdim.istemedi. acıkır o yolda..
valizini sürüklerken bi ağlamak geldi ki içimden. niyeyse.bulaşık sırası yüzünden daha geçen gün kavga etmiştik. ne kadar kızmıştım...
_gidince mesaj at, dedim sarılırken. tabi ona sarılmak denirse. kocaman gövdesiyle beni 2 defa doladığını düşünürsek sarmalamak kelimesi daha doğru olur.oysa küçücüktü,vıyak vıyak ağlayan,kıvırcık saçlı sümüklü bi bebeydi.küçücüktü... tamam dedi.
_tamam...
...
ve, gitti.
bana aba derdi, 'yabiş aba'...
babam ikimize de çikolata alırdı, kendininkini bitirir ben mıy mıy yemeye çalışırken gözlerini diker ''size baba diyebilir miyim amca'' bakışları atardı. sonunda pes eder, söylene söylene eline tutuştururdum.
_al,al da gözün doysun!!!
doymadı:) hala aynı. tabii şimdi acıklı bakışlar atmıyor ama bi kavanoz nutella ve 5 sandviç ekmeğinden '' iyi de o 1 öğündü'' diye bahsedebiliyor...
aslında çok kızıyorum ona. bi kere de ben demeden kalkıp evi temizlemedi. ekmek de almıyor. gerçi parası bitmiş...
yolda şimdi. acaba pencere kenarı mı? öndeki koltuğu yatırınca bizimkinin koca bacakları sığmıyor haliyle. ben yanındayken yer değiştiriyorduk. bu gece rahat edecek mi bakalım?..
pencereden seslendim,el salladım,el salladı.ben,
''.............. ...... .......'',dedim.
o duymadı. sahipsiz kalan kelimeler salonun aniden boşalan duvarlarına çarpıp yere düştü..kırıldı.
kendi kendime cevap verdim,
''denmez, saçma''.







Kendine Iyi Bak Deme [ft.Candan Ercetin] - TrEx

Hiç yorum yok: